Avon sa mení

Globálny gigant štartuje novú kampaň značky Watch Me Now

Spoločnosť Avon patrí medzi tie, ktoré citlivo vnímajú rýchlo sa meniaci svet a svojimi aktivitami reaguje na aktuálne situácie.

Nedávno predstavila novú kampaň značky ‘Watch Me Now’, prostredníctvom ktorej vyzýva verejnosť, aby prehodnotila svoj pohľad na vnímanie ikonickej spoločnosti, ktorá doposiaľ získala 750 patentov a 300 ocenení. Načasovala ju k svojim 135. narodeninám ako poklonu odkazu Avon-prostredníctvom sily krásy prináša ľuďom príležitosť na zárobok podľa svojich individuálnych možností a angažuje sa v najrôznejších otázkach zahŕňajúcich aj problematiku domáceho násilia alebo rakoviny prsníka, to všetko už viac ako storočie.

 Spoločnosť Avon, ktorá od svojho vzniku mení životy žien svojim odlišným prístupom ku kozmetike, teraz mení svoj prístup tak, aby lepšie reflektoval dnešný Avon – inovatívnu, odvážnu a inkluzívnu kozmetickú značku. 

‘Watch Me Now’ kampaň prináša zmenu vizuálnej identity a po desaťročiach aj aktualizáciu loga Avon, rovnako odvážnejší a sebavedomejší tón v komunikácii, ktorý prehovorí k  miliónom kozmetických poradkýň a zákazníčok. Nové logo sa už objavilo na výrobkoch a brožúrach, a elementy pripomínajú tvar pôvodného loga Avon z 30. rokov minulého storočia, ktoré je doplnené farebným prechodom vychádzajúceho z kriviek ženskej tváre.

James Thompson, Head of Brand, Categories and Stores spoločnosti Avon, k tomuto kroku hovorí: „Značka Avon je veľmi známa a obľúbená, dopustili sme však, že začala byť trochu podceňovaná. Sme dynamická, odvážna, moderná a inkluzívna kozmetická spoločnosť; sme kvalitná značka, ktorá má čo ponúknuť; bojujeme za dôležité veci, napríklad v oblasti rodového násilia alebo rakoviny prsníka. Ponúkame flexibilnú možnosť zárobku už od čias, kedy ešte ženy nemali hlasovacie právo. Watch Me Now uvádza do života to najlepšie, čo značka vždy predstavovala a hrdo určuje jej novú pozíciu spôsobom, ktorý oslovuje jednotlivcov a dotýka sa kolektívnych záujmov.“

Generálna riaditeľka Avon, Angela Cretu, vyzdvihuje novátorstvo spoločnosti: “Watch Me Now signalizuje začiatok novej éry Avonu. Avon uplatňuje odlišný prístup ku kozmetike 135 rokov a nemáme v pláne s tým prestať – naopak, stále v tom pokračujeme. Teraz zúročíme to, čo sme sa za posledných 135 rokov naučili o sile vzťahov a pridanej hodnote ľudskej komunikácie v predaji, a to za pomoci nových digitálnych nástrojov, ktoré umožňujú našim kozmetickým poradkyniam flexibilne zarábať prostredníctvom svojich sociálnych platforiem.“

„I naďalej pracujeme na inováciách a vývoji a investujeme do výskumu, vývoja výrobkov a do ľudí s cieľom zaistiť, aby krása bola demokratická a všetkým dostupná. Rovnako tak sa budeme i naďalej verejne angažovať v snahe o zmeny a pozitívne dopady v oblastiach, ktoré sa dotýkajú žien na celom svete. Rozdiel je v tom, že to odteraz robíme spôsobom, ktorý je relevantnejší, odvážnejší a sebavedomejší, to všetko v rámci stratégie rastu spoločnosti a Open Up Avon.“

S 5 miliónmi obchodných zástupkýň na viac ako 50 trhoch sveta Avon v posledných 12 mesiacoch zrýchľuje svoje inovácie a obchodné transformácie – a to prostredníctvom posilnenia digitálnych nástrojov a podpory pre obchodné zástupkyne, rovnako ako nových patentovaných výrobkov. Medzi najnovšie inovácie patrí výrobok ProtinolTM, ktorý pomáha nahradiť sedem rokov straty kolagénu v priebehu siedmich dní, alebo nová línia pleťovej kozmetiky Adapt, ktorá znižuje dopady hormonálnych zmien na stav pokožky.