AVON je spoločnosťou, ktorá už viac ako 130 rokov predstavuje synonymum krásy, inovácií, radosti. Aktuálne prichádza s najväčšou prevratnou novinkou vo svojej histórií. Tentoraz to nie je produkt, ale jedinečná fúzia.
Kozmetické spoločnosti AVON a Natura & Co sa spojili, aby tak vytvorili poprednú globálnu skupinu zameranú na priamy predaj spotrebiteľom. Toto spojenie sa stáva míľnikom vo vytvorení štvrtej najväčšej kozmetickej spoločnosti na svete. Cieľmi oboch spoločností je zjednotenie lepšieho spôsobu života a podnikania prostredníctvom pozitívneho sociálneho, hospodárskeho a environmentálneho dopadu.
Avon je po celom svete známa ako spoločnosť, ktorá pomáha ženám dosiahnuť finančnú nezávislosť, nájsť krásu v odvahe byť sama sebou, dokonalosť v sile pomáhať ostatným, a tak inšpirovať svet.
Dlhodobo sa venuje aj problematike rakoviny prsníka v rámci projektu AVON za zdravé prsia. Patrí tak medzi 50 krajín vo svete, ktoré každoročne podporujú boj proti tejto chorobe prostredníctvom podujatia AVON Pochod za zdravé prsia. AVON sa zaväzuje do roku 2030 pozitívne ovplyvniť životy 100 miliónom žien každý rok a pomôcť tak urobiť z tohto sveta lepšie miesto. Sľub #stand4her má za cieľ podporiť každého v AVON rodine v rámci troch priorít: Dostupná zárobková príležitosť, Sila krásy a Bezpečný a zdravý život.
Aj rešpektovanie dobrých životných podmienok zvierat patrí k základným princípom filozofie bezpečnosti výrobkov spoločnosti AVON a tento postoj vychádza z 30 rokov práce zameranej na pozitívnu zmenu v tejto oblasti. Spoločnosť ukončila všetky povinné testovania produktov na zvieratách. Stala sa tak prvou svetovou kozmetickou spoločnosťou predávajúcou v Číne, ktorá zastavila testovanie na zvieratách naprieč portfóliom všetkých svojich značiek.
V AVONe veria, že každý príbeh môže byť inšpiráciou. Keďže sú kozmetickou spoločnosťou zameranou hlavne na ženy, rozhodli sa prísť s novou kampaňou #AVONherstory. Už z názvu vyplýva, že hlavnú rolu zohrávajú príbehy žien.
Každá žena má svoj príbeh. A každý príbeh môže byť inšpiráciou. Niektoré môžu byť zdanlivo prosté, ale pre človeka s podobnou životnou situáciou môžu byť naopak obrovskou motiváciou. Niekoho inšpiruje odvaha slobodnej matky, iného zas odhodlanie zmeniť svoj život od základov alebo sila a chuť bojovať za svoje rozhodnutia, svoju rodinu alebo zdravie. O to viac ak sa boj za zdravie zmení na boj o život. Aj s takýmito príbehmi žien, ktorých minulosť aj súčasnosť poznačila choroba, sa v AVONe stretávajú a to prostredníctvom charitatívneho projektu AVON za zdravé prsia. Sú to navonok obyčajné ženy, ktoré majú však neobyčajné príbehy plné odhodlania, sily a chuti zvíťaziť a žiť.
V rámci komunikácie kampane spoločnosť predstavila 6 žien, ktoré majú AVON vo svojej DNA. Jednou z nich je aj Andrea, AVON trénerka a slobodná mama, ktorá už druhý rok podstupuje liečbu rakoviny prsníka. Jej osudový boj jej zmenil život. Niečo jej aj vzal, ale zároveň aj veľa dal. Ako sama tvrdí: pár kíl navyše, nové prsia či kučeravé vlasy, ale hlavne lásku k farbám, ktoré vždy rozžiarili jej dni aj keď ona videla všetko čierne. Pre Máriu AVON zónovú manažérku, mamu a milovníčku života tiež nebola cesta, ktorou si prešla vždy jednoduchá. Naučila sa však dôverovať svojej intuícii a rozhodnutiam. Ide si za svojim cieľom a nebojí sa byť sama sebou.
K najinšpiratívnejším, ale nielen pre AVON, patrí ambasádorka Dara Rolins. Tá je pre mnohých ľudí vzorom či už vďaka svojej úspešnej speváckej kariére alebo životnému štýlu, ženskej sile a energii.
Pre spoločnosť AVON nebolo jednoduché vybrať len pár príbehov a žien, ktoré budú kampaň reprezentovať. Preto vyzývajú všetky ženy, aby sa do kampane zapojili prostredníctvom sociálnych sietí, kde budú zdieľať svoju fotografiu s jednoslovným, pre ne výstižným, označením a hastagom #AVONherstory.
Viac o spoločnosti a jej aktivitách, ako aj o výrobkoch AVON nájdete na www.avon.sk a Facebookovom profile Avon Slovensko.